Дизайн блог

перейти до портфоліо

Інфографіка: Оптимізація — найкращий подарунок сайту

———• популярна інфографіка •———
Найкращий подарунок для сайту на Різдво
оптимізація
~~~~~ справді корисні поради ~~~~~

Сьогодні побачив прекрасну інфографіку про оптимізацію сайту. Зверніть увагу, не оптимізацію для по?укових ма?ин — для людей, для підвищення конверсії продажів, для покращення юзабіліті. І вирі?ив я це діло перекласти для задоволення читачів мого блогу, і, звісно, як пам’ятку собі.

Святковий сезон, це не тільки вдалий час для проведення різноманітних акцій для відвідувачів. Зробіть подарунок собі, внесіть деякі зміни у свій сайт, що приведуть до покращення його роботи. Таким чином зробив?и добре сайту, ви зробите добре і своїм відвідувачам, і собі.

Дізнайтеся про найважливі?і елементи сайту і способи їх покращення для підвищення конверсії.

Що я можу дати сайту
за 12 днів свят

День 1: Навігація

Відвідувачі використовують навігацію щоб досягти своєї цілі — знайти потрібну інформацію, купити продукт, поспілкуватися.

Люди не знаходять потрібної інформації на сайті близько 60% часу
Близько 50% потенційних продаж втрачаються через це

Протестуйте навігацію

Перевірте чи вся навігація у контексті Нехай тестери виконають специфічні завдання Переконайтесь, що вся навігація потрібна

День 2: По?ук

По?ук допомагає відвідувачам знайти те, що їм потрібно на ва?ому сайті.

80% відвідувачів покидають сайт, якщо на ньому поганий внутрі?ній по?ук.

Використання внутрі?нього по?уку зростає на 91%, якщо на сторінці використовувати форму по?уку, а не посилання на неї.

сортує результати по категоріям? уточнює результати фільтрами? опирається на ключові слова, щоб ?видко отримати інформацію?

День 3: Контент

Кількість часу, який відвідувач проводить на сайті прямо залежить від контенту. Також цей час є одним з критеріїв по?укових ма?ин у сортуванні видачі.

Додав?и блог ви зможете збіль?ити кількість… відвідувачів на 55% посилань на сайт на 97% проіндексованих сторінок на 434%

Контент на ва?ому сайті повинен бути релевантним, унікальним та сучасним

відповідає ва?им ін?им текстам для продаж? написано спеціально для вебу? інформативний, навчальний, переконливий, привабливий?

День 4: Дизайн

Візуальний дизайн ва?ого сайту допомагає формуванню ва?ого бренду

Коли CrazyEgg зробили багато змін у дизайні свого сайту — їх конверсія збіль?илась
А ва? дизайн…
Приємний на вигляд? Пов’язаний з ва?им брендом? Відповідає тематиці?

День 5: Типографіка

Чи всі слова на ва?ому сайті легко читаються?

А ва?а типографіка…
узгоджено використовує ?рифти, стилі, кольори? добре використовує розміри та проміжки? дозволяє створити список з буллетами?

День 6: Кнопки

При тестуванні двох різних сайтів, зміна кольору критичної кнопки з зеленого на червоний збіль?ила корверсію на 21% та 34%

Змінив?и текст з
дещо прихованого Безко?товна реєстрація
на дещо відкриті?ий Розпочніть зараз
сайт збіль?ив конверсію на
Кнопки мають бути очевидними.

День 7: Малюнки

Малюнки привносять персоналізацію до ва?ого сайту.

Використання відео збіль?ує конверсію на 80%.
А ва?і малюнки…
релевантні? високої якості? чіпляють?

День 8: Безпека

Відвідувачі повинні відчувати себе захищеними, щоб дати вам свою персональну інформацію.

21% відвідувачів, які покинули ко?ик з товарами на сайті хвилювалися за безпеку своїх персональних даних та фінансів.

А ви забезпечуєте на сайті…
правила використання, політику приватності? сертифікати SSL, ?ифрування даних? пояснюєте як надана інформація використовується?

День 9: Продукція

По?ук і перегляд продукції на сайті дуже важливі.

А ва?а продукція…
організована у логічні категорії? легко і просто переглядається? детально, повністю і релевантно описана?

День 10: Магазин

Уміння відвідувача використовувати ко?ик на сайтів є критичним для ва?их продаж.

70% відвідувачів покидають ко?ик з товарами.

А ва? магазин має…

усі необхідні деталі товару та ціну у ко?ику? відгуки про товар, підказку схожих товарів? прозору оплату (жодних прихованих платежів)?

День 11: Соціальність

Спілкування і підтримка своїх користувачів — це ключова частина ва?их відносин онлайн, це збіль?ить клієнтську базу і аудиторію.

Коли відвідувачі бачать вас і у соцільних мережах і у рекламі — вони у 2,8 рази часті?е будуть ?укати ва? бренд, ніж якби ви були тільки у рекламі.
80% відвідувачів вірять, що отримають біль? позитивний контакт з компаніями, які багото спілкуються з своїми користувачами, особливо через соціальні мережі.
де будуть відбуватися дискусії (Соц.Мережі / Блоги / Форуми )? у вас є соціальна стратегія якою ви можете керувати? ви моніторите ва?е соціальне проникнення?

День 12: По?укова оптимізація

Маючи якісний, релевантний контент у комбінації з ?видким сайтом і ін?ими елементами по?укової оптимізації ви здобудете чудових результатів.

62% відвідувачів по?укових ма?ин переходять по посиланню на пер?ій сторінці видачі.
Одна секунда затримки під час завантаження сайту може змен?ити конверсію на 7%.

5 коментарів до запису “Інфографіка: Оптимізація — найкращий подарунок сайту”

  1. Mars

    Дякую за цікаву статтю! Що до наявності блогу з унікальними статтями справді дає дуже хоро?і результати!!!

  2. hello

    Про?у.

    Сам поки перекладав переосмислив багато речей, які я робив напівсвідомо, але тепер знаю, що додумався до них не я один :) . Обов’язково протестую малознайомі мені прийоми у майбутніх проектах.

  3. filter

    a vam blog dopomagae?

  4. hello

    Незнаю, як Mars-у, але мені помічний. Та й мені подобається його вести :)

  5. Mars

    Блог сила!!!

Напишіть і свою думку