Дизайн блог

перейти до портфоліо

Фірмовий стиль Народного супермаркету

Фірмовий стиль Народного супермаркету
Лондонська студія Unreal розробили бренд нового кооперативного супермаркету «Народний супермаркет» (The People’s Supermarket).

фірмова типографіка

Народний бренд

Росказує дизайнер Раян Тайм — Після того як було зроблено кілька постерів, нам було доручено розробити бренд, який би відображав кооперативні цінності будучи комунальним, доступним та демократичним, але без нальоту вичурності чи елітності. Розробка включала в себе логотип, корпоративний стиль, рекламу, упаковку та гайдлайн бренду.
фірмовий стиль супермаркету
Так як організація некомерційна і виробничий бюджет завжди майже на нулю — дизайн повинен бути простим для впровадження у життя. Тобто велика частина упаковок та друкованого матеріалу повинна бути власного виробництва.

Помічний дирокол

В по?уках та проробці ідей для брендингу ми надибали потенційний значок, що, як ми відчували, миттєво стане ізюминкою бренду — простим, чесним та утилітарним. І цим символом став Euroslot — це отвір, порбитий у верхній частині усіляких запакованих продуктів по всьому світу. Цей маленький ручний апарат проходить непоміченим з дня в день, і ми вирі?или виправити цю ситуацію віддав?и велику роль у формуванні бренду саме йому та одного дня купили цей дирокол.
фірмовий дирокол
— Дирокол Euroslot (куплений на ібеї за дванадцять з половиною фунтів)

Фірмовий стиль

фірмовий стиль супермаркету

фірмові пакети

фірмовий цінник

логотип народної кухні

фірмовий стиль кухні

упаковка супів

Напишіть і свою думку