Новий фірмовий стиль DC Comics
DC Entertainment радує новим фірмовим стилем та інтерактивним логотипом. Детальні?е під катом.
Новий логотип, розроблений дизайнерською фірмою Landor Associates для DC Entertainment та DC Comics.
Використовується відомий прийом “відгортання” одного символу, щоб показати ін?ий. Як заявили дизайнери, цей хід відповідає духу компанії DC Entertainment та показує двоїстість персонажів її історій.
“Новий стиль зроблено для цифрової епохи, легко анімується та підстроюється, щоб у повній мірі використати можливості рекламних носіїв” — заявляє виконавчий директор Landor Associates Ніколас Апарічо
Айдентика націлена на створення візуальної єдності компанії, її трьох брендів, її історій, її персонажів.
Компанія буде впроваджувати новий фірмовий стиль пофазово: спочатку у коміксах і графічних новелах у березні, потім на сайті dcomics.com/dccomics буде показано усі нові елементи (сторінка теж стартане у березні цього року), та насамкінець у всьому ін?ому — у фільмах, на телебаченні, в іграх та ін?ій продукції — протягом усього року.