Айдентика / Графічний дизайн / Промдизайн
— 20 січня, 2012

Видавництво Victionary (Hong Kong) випустило книгу «З’їж мене». Всередені повно класних упаковок для їжі, ресторанної айдентики, інтер’єрів та ін?их дизайнерських проектів, що пов’язані з їжею. Навіть сама книга зроблена у вигляді вафельного бісквіту.
Читати далі »
Прокоментуй!
Веб дизайн / Типографіка
— 27 грудня, 2011
———• популярна інфографіка •———
Найкращий подарунок для сайту на Різдво
оптимізація
~~~~~ справді корисні поради ~~~~~
Сьогодні побачив прекрасну інфографіку про оптимізацію сайту. Зверніть увагу, не оптимізацію для по?укових ма?ин — для людей, для підвищення конверсії продажів, для покращення юзабіліті. І вирі?ив я це діло перекласти для задоволення читачів мого блогу, і, звісно, як пам’ятку собі.
Читати далі »
5 коментарів
Веб дизайн / Інтерфейси
— 26 грудня, 2011

Як виявилось, мрія ідіота збулася місяць тому. Вий?ов Photoshop touch для мобільних пристроїв. Наразі доступна ли?е версія для Android, але обіцяють випустити і для iOS найближчим часом. Ко?тує це чудо всього $9,99 в Android-маркеті.
Нижче читайте про основні особливості Photoshop touch. І розглядайте інтерфейс, не побоюсь сказати, цього революційного продукту.
Читати далі »
Прокоментуй!
Айдентика
— 12 грудня, 2011

У 1958 році Polaroid найняв графічного дизайнера Пола Ґімбарбу для розробки нового візуального бренду, який би відокремив їх від Kodak в очах споживачів. Те ще зробив Пол було на диво просте, гарне і володіло власною унікальною візуальною мовою. В основі його роботи були система кольорових смуг та ?рифт без засічок.
Далі — переклад запису з блогу Пола Ґімбарби:
У 1957 році світ значно відрізнявся від того, що можна бачити зараз. The National Geographic Magazine мав ту саму обкладинку, що і десятиліття тому. Pan American Airways був головним американським повітряним перевізником, його літаки маркувалися примітивним логотипом-абревіатурою PAA. Eastman Kodak почав ідентифікувати себе у своїй національній рекламній кампанії відігнутим правим нижнім кутиком з червоним логотипом на жовтому фоні.
Читати далі »
Прокоментуй!
Айдентика
— 1 грудня, 2011

Відкрию секрет, як зробити супер-логотип за кілька хвилин ва?ого робочого часу. Як все нове — це добре забуте старе, так і всі нові логотипи — це добре перероблені старі. Головне логотип-прототип взяти з абсолютно ін?ої області. Отож дивимось на малюнок і радуємось як все просто.
Читати далі »
3 коментарі
Графічний дизайн
— 18 листопада, 2011
Графічний дизайнер з Індонезії Дені Десастра створює чудові ілюстрації жінок, які живуть у світі тату та рок-н-ролу. Його роботи в цьому напрямку призначенні для футболок Barmetal, які навіть десь продаються. Ін?і роботи Дені можна побачити у його профілі на Біхенсі.
Читати далі »
Прокоментуй!
Різне
— 14 листопада, 2011

Завів сторінку блогу на Facebook, поки туди тільки репостяться анонси записів уже зробив Welcome Page. Заодно поприкручував кнопки “Лайк” та “Ретвіт”.
Дуже давно хотів це зробити, але то часу немає, то лінувався. Основним стопом було те, що цей блог працює на старенькому Wordpress 2.0 (ага, версія 7 лютого 2007 року), а знайти плагін для такої древньої версії фактично не можливо. Отож, в процесі розібрався, як поставити кнопки без жодних плагінів.
Прокоментуй!
Айдентика
— 12 листопада, 2011

Кілька тижнів тому я росказував про ілюстратора Мета Лемана. Тепер хочу показати одну з його робіт біль? детально, а саме фірмовий стиль для Nordstrom Bright Possibilities.
Читати далі »
1 коментар
Айдентика
— 10 листопада, 2011

Трейсі і Стівен Джексон відкрили ресторан T&Cake в Йорк?ирському Алмонбурі. Розробкою фірмового стилю для їх ресторану займалась креативна агенція Build, і їм вдалося створити сучасний стиль для сучасного кафе.
Читати далі »
Прокоментуй!
Графічний дизайн
— 4 листопада, 2011

Так, зізнаюсь, я палкий прихильник геометричної ілюстрації. Мене зав?е захоплювала та легкість з якою майстри цієї справи працюють з простими формами і творять з них чудові малюнки. Сьогодні знай?ов японського ілюстратора Тадаомі Шібуя і не зміг не поділитися його роботами з вами.
Читати далі »
Прокоментуй!